1. |
Oficiální název |
Obec Pertoltice |
2. |
Důvod a způsob založení |
Veřejnoprávní korporace, zákon č.128/2000 Sb. o obcích. |
3. |
Organizační struktura |
Organizační struktura |
4. |
Kontaktní spojení |
Dolní Pertoltice 59 46373
+420 720 162 170 +420 724 189 166
- 4.3. Další elektronické adresy:
obec.pertoltice@volny.cz (oficiální) ou_pertoltice@volny.cz (oficiální)
- 4.4. Hlavní datová schránka:
decazs5
|
5. |
Případné platby můžete poukázat: |
0000000018521461/0100 |
6. |
IČO |
IČ: 00671959 |
7. |
DIČ |
DIČ: CZ00671959 |
8. |
Dokumenty |
- 8.2. Rozpočet
Povinně zveřejňované informace dle zákona o pravidlech rozpočtové odpovědnosti
|
9. |
Místo a způsob, jak získat příslušné informace |
Žádosti o informace. |
10. |
Příjem žádostí a dalších podání |
Příjem žádostí a dalších podání - vyřízené žádosti. |
11. |
Opravné prostředky |
Opravné prostředky dle § 5, odst. 1, písm. c zákona č. 106/1999 Sb.
Opravný prostředek lze podat pouze písemně a to poštou na adresu úřadu: Obecní úřad Pertoltice, Dolní Pertoltice 59 46373
- Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti. V odvolání musí být uvedeno jméno a adresa žadatele, jednací číslo rozhodnutí (bylo-li vydáno), který odbor rozhodnutí vydal nebo měl vydat a proti čemu se žadatel odvolává. Speciální formulář pro podávání opravných prostředků není vydán.
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel:
- který nesouhlasí s vyřízení žádosti způsobem odkazu na zveřejněnou informaci,
- kterému po uplynutí lhůty 15 dnů nebo prodloužené lhůty ze závažných důvodů o 10 dnů nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
- kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí,
- který nesouhlasí s výší úhrady, která mu byla písemně oznámena nebo s výší odměny za oprávnění informaci užít, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
Stížnost lze podat písemně nebo ústně u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne doručení sdělení o způsobu vyřízení žádosti nebo ode dne uplynutí nebo prodloužení lhůty pro poskytnutí informace. Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
|
12. |
Formuláře |
Formuláře |
13. |
Popisy postupů - návody pro řešení nejrůznějších životních situací |
|
14. |
Předpisy |
|
15. |
Úhrady za poskytování informací. |
- 15.1. Zveřejňování informací provádí obec na své náklady.
Poskytování informací na základě žádosti (ústní i písemné) je prováděno za úhradu. Výši úhrady za poskytnutí informace stanoví příslušný úředník dle sazebníku: a) mzdové náklady 60,00 Kč za každou započatou hodinu práce spojenou s vyhledáváním informace b) materiálové náklady 1,50 Kč za každý list pořizované kopie z kopírovacího zařízení a 3,00 Kč za každý list tiskopisu z PC c) doručovací náklady dle platného ceníku České pošty. Úhradu za poskytnutí informace provede žadatel před podáním informace v pokladně obecního úřadu, nebo bezhotovostní platbou na účet obce.
- 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Usnesení nadřízeného orgánu nebylo vydáno. |
16. |
Licenční smlouvy |
- 16.1. Vzory licenčních smluv
Nebyla uzavřena žádná licenční smlouva.
- 16.2. Výhradní licence
Nebyla uzavřena žádná licenční smlouva.
|
17. |
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. |
|
18. |
Seznam organizací. |
|